Venturi Fétish
|
Kategorie: |
|
|
|
Datum uvedení na trh: |
|
2008 |
|
Řada: |
|
Venturi Fétish |
|
Vyráběn: |
|
2008 - |
|
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla |
||
|
Rozměry (v x š x d): |
|
3887 x 1884 x |
|
Rozvor náprav: |
|
|
|
Rozchod kol vpředu: |
|
|
|
Rozchod kol vzadu: |
|
|
|
Počet dveří: |
|
2 |
|
Počet míst: |
|
2 |
|
Pohotovostní hmotnost: |
|
|
|
⇓ Motor, pohonná soustava vozu |
||
|
Druh motoru: |
|
jiný/neznámý |
|
Umístění motoru: |
|
neuvedeno |
|
Příprava směsi: |
|
neuvedeno |
|
Přeplňování: |
|
není |
|
Zdvihový objem: |
|
0 ccm |
|
Poháněná náprava: |
|
zadní |
|
Převodovka: |
|
Automatická |
|
Počet rychlostních stupňů (automat): |
|
1 |
|
⇓ Jízdní výkon vozidla |
||
|
Točivý moment: |
|
220 Nm při 0 otáčkách |
|
Výkon motoru: |
|
180 kW / 245 koní při 0 otáčkách |
|
Max. rychlost: |
|
|
|
Zrychlení z 0 na 100 km/h: |
|
5.0 s |
|
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva |
||
|
Druh paliva: |
|
neuvedeno |
|
⇓ Standardní výbava, bezpečnost |
||
|
Vybavení interiéru: |
|
Kožená sedadla, Obložení dřevem, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Multifunkční volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Otáčkoměr, Příprava na mobilní telefon, Autotelefon |
|
Vybavení exteriéru: |
|
Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Přední mlhovky, Zadní mlhovky, Tónová skla, Hliníková kola (Alu kola) |
|
Klimatizace: |
|
manuální |
|
Asistenti: |
|
ABS, ESP, ASR, EBD, EBV |
|
Počet airbagů: |
|
2 |
|
Brzdy přední: |
|
kotoučové s vnitřním chlazením |
|
Brzdy zadní: |
|
kotoučové s vnitřním chlazením |
|
Sériový rozměr pneu: |
|
225/40 R18 - 265/30 R19 |
|
Kde koupit: |
|
|
Další informace: Světově první sportovní elektromobil představila francouzská společnost Venturi. Jednalo se o dvousedadlový elektromobil Venturi Fétish vyráběný v Monaku od konce roku 2004. Celosvětově bylo vyrobeno pouze 25 kusů tohoto raritního modelu. Fétish je tím pravým autem pro ty nejexcentričtější povahy. Je dostatečně jedinečný, a nejen že "jinak" vypadá, on i jezdí na něco jiného než všichni ostatní. Stejnou energii a stejnou technologii, jako má mobil ve vaší kapse, využívá fétish. Sto Li-ion článků s kapacitou 58 kWh je uložených do "T" ve střední části auta. Je tak zajištěno to správné rozložení vah. Auto se díky němu chová jako klasický sporťák s motorem uloženým před zadní nápravou (uprostřed-vzadu). Elektromotor disponující výkonem 180 kW a 220 Nm bude s